donderdag 21 februari 2008

Vertraging

Eigenlijk zou ik afgelopen zondag naar Uganda zijn vertrokken. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Door allerlei bureaucratische vertraging staat de Fuji, waarmee ik in Uganda ga vliegen nog in Engeland. Nu vonden Tim en Emma - de bazen in Uganda - dat ik dan maar even moest wachten tot de Fuji zover was. Dan kon ik het meteen meenemen!
Dat durf ik niet, maar gelukkig is Emma - een heel ervaren pilote - dan ook net in Engeland, dus dan doen we het samen.

Als jongen droomde ik al weg bij verhalen van Viruly " We vlogen naar Indië " enzo. Viruly was één van die eerste KLM-ers die het allemaal nog met de hand deden. Net zoals Smirnoff en Parmentier. Nu ga ik in elk geval een deel van die route volgen.
Een soort van bedevaart voor mij.

Ik ben in elk geval heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Geen opmerkingen: