maandag 4 februari 2008

Vliegen

Op het moment logeer ik in Delray Beach. Een mooie ruim opgezette suburb. Omdat ik mijn instructeurspapieren weer geldig moet krijgen ga ik naar school en dat doe ik in Palm Beach.
Van Peter mag ik zijn fiets lenen en zo rij ik in ruim een uur naar school. Maar dat is echt geen straf hoor, want het is hier heerlijk weer met zon en 25 graden. Het uitzicht bestaat uit palmen en de zee en ook uit heel erg dure huizen en idem auto's en idem boten. Da's wel weer even wennen hoor. Zoveel geld zie je zelden op een kluitje.
Mijn vlieginstructeur heet Dave en is nog jong, maar het lijkt me iemand die weet waarover hij het heeft en dat stemt positief. We hebben het over veel dingen gehad en we hebben ook nog anderhalf uur gevlogen. Alles bij elkaar ben ik er de hele dag zoet mee geweest. Morgen weer.

1 opmerking:

biermetchips zei

en, hamert Dave wel op het gebruik van checklists?