zaterdag 1 maart 2008

een flats op dat mooie glanzende vliegtuig!


1 opmerking:

jaap zei

Hallo Hans,

Ik volg jouw africa avonturen als belangstellende en africa liefhebber.
Zelf ben ik nu secretaris van de stichting Isata foundation die in Sierra Leone opereert als voorlichting bij kraamvrouwen. In Sierra Leone sterven dagelijks jonge kinderen tot vijf jaar vanwege slechte gezondheids zorg. Goed om te zien dat je goed bezig bent. Ik kom je een keer opzoeken daar als je daar lang genoeg zit. Ik wil graag deze maand nog naar Kenya reizen en nairobi zien. Ik ben Jaap Slot van Brassband Haarlem. Wij hebben elkaar een keer ontmoet en toen noemde je mij Jan PRonk. Hele eer.
Hendrike heeft het over jou gehad dus vandaar dat ik dacht hoe zou Hans gaan. Leuke website blog. Hartelijke groet vanuit Haarlem